Salam,
Növbəti C# dərsimizə başlayırıq.
Nəhayət yaxınlaşdıq interaktiv proqramlaşdırmaya. Yəni artıq biz kompüterlə proqram kodu vasitəsilə ünsiyyət qurmağa başlayacayıq.
Keçən dərslərimizdə biz ədəd və sətir tiplərinin bir-birinə çevrilməsi barədə öyrəndik. Biz ToString() və Convert alətlərini öyrəndik.
Gəlin sizə üçüncü çevirmə alətini də başa salım, sonra keçək interaktiv proqramlara.
Sətirlərdən ədəd tipinə keşmək üçün Parse()-dən də istifadə olunur.
Belə bir kod yazaq:
Nəticəni yoxlayaq
Eyni ilə də kəsr ədədi üçün Parse-dən istifadə edək. Lakin yenə də milli fərqləri yada salaq və problem olmasın deyə koda System.Globalization.CultureInfo.InvariantCulture əlavə edək.
Növbəti C# dərsimizə başlayırıq.
C# dərsləri. 9-cu dərs.
Nəhayət yaxınlaşdıq interaktiv proqramlaşdırmaya. Yəni artıq biz kompüterlə proqram kodu vasitəsilə ünsiyyət qurmağa başlayacayıq.
Keçən dərslərimizdə biz ədəd və sətir tiplərinin bir-birinə çevrilməsi barədə öyrəndik. Biz ToString() və Convert alətlərini öyrəndik.
Gəlin sizə üçüncü çevirmə alətini də başa salım, sonra keçək interaktiv proqramlara.
Sətirlərdən ədəd tipinə keşmək üçün Parse()-dən də istifadə olunur.
Belə bir kod yazaq:
String setir = "20";
// tam edede setirden cevrilmis qiymeti veririk ve o onu qebul ede bilir
int tamEded = int.Parse(setir);
Console.WriteLine(tamEded);
Console.ReadKey();
Nəticəni yoxlayaq
Eyni ilə də kəsr ədədi üçün Parse-dən istifadə edək. Lakin yenə də milli fərqləri yada salaq və problem olmasın deyə koda System.Globalization.CultureInfo.InvariantCulture əlavə edək.
String setir = "254.6554";
// kesr edede setirden cevrilmis qiymeti veririk
// medeniyyet formati ise muxtelif ola biler (yeni "," ve ya ".")
double kesrEded = double.Parse(setir, System.Globalization.CultureInfo.InvariantCulture);
Console.WriteLine(kesrEded);
Console.ReadKey();
Yoxlayaq
Parse haqda bu qədər. Zınnimcə hər şey aydın oldu.
Belə bir suallar yarana bilər. Niyə biz konvertasiyanın üç alətini öyrəndik? Hansı daha üstündür? Biri bəs deyilmi? ...
Birincisi tiplərin konvertasiyası çox mühüm bir mövzudur. Bunu tam anlayandan sonra hər hansı bir proqlamlaşmadan danışmaq olar. Mən sizə hələ tiplər haqda çox az məlumat vermişəm. Bir azdan siz başqa tiplər haqda öyrənəcəksiniz, onların hansı yaddaşda nə formada saxlanılır. Köçürəndə hansının qiyməti, hansının isə yalnız yaddaş ünvanı köçürülür. Bu həqiqətəndə asan və tezanlanılan mövzu olmadığından mən istəyirəm siz bu məsələni tədricən öyrənəsiniz. Və bütün növ çevrilmələrdən istifadə edərək tiplərlə yaxından tanış olmağınızı nəzərdə tutmuşam. Ona görə çalışın hər bir çevrilmə üsulundan istifadə edin ki, tiplərdə çətinliklərlə rastlaşmayasınız.
İndi isə keçək interaktivliyə.
Bu günə qədər komputer öz qara konsol ekranında bizə nəsə məlumat verirdi. Bu gündən sonra isə biz də ona məlumat göndərəcəyik. Əslində biz ona artıq ReadKey vasitəsi ilə məlumat göndərirdik.
Gəlin ardıcıllıqla öyrənək.
Console.ReadLine() vasitəsilə biz kompüterə sətir göndərə bilərik.
Bu kodu yığaq:
Bu kod bizdən hər-hasısa bir cümləni daxil etməyimizi və sonda ENTER düyməsinə basmağımızı istəyir. Mən "salam dunya" sözlərini daxil etdim.
Nəticə belə oldu.
Gürdüyünüz kimi sətir daxil etdik və komputer onu setir kimi qəbul etdi və s adlı string tipli dəyişənə verməklə sonra onu istifadə etdi. Bu interaktivliyin əsas vəzifəsidir. İstifadəçinin daxil etdiyi məlumatı komputerin anlaması və onu sonradan istifadə etməsi.
Gələn dərsimizdə biz interaktiv proqramlaşdırma bəhsimizə davam edəcəyik.
9-cu dərsin sonu.
Parse haqda bu qədər. Zınnimcə hər şey aydın oldu.
Belə bir suallar yarana bilər. Niyə biz konvertasiyanın üç alətini öyrəndik? Hansı daha üstündür? Biri bəs deyilmi? ...
Birincisi tiplərin konvertasiyası çox mühüm bir mövzudur. Bunu tam anlayandan sonra hər hansı bir proqlamlaşmadan danışmaq olar. Mən sizə hələ tiplər haqda çox az məlumat vermişəm. Bir azdan siz başqa tiplər haqda öyrənəcəksiniz, onların hansı yaddaşda nə formada saxlanılır. Köçürəndə hansının qiyməti, hansının isə yalnız yaddaş ünvanı köçürülür. Bu həqiqətəndə asan və tezanlanılan mövzu olmadığından mən istəyirəm siz bu məsələni tədricən öyrənəsiniz. Və bütün növ çevrilmələrdən istifadə edərək tiplərlə yaxından tanış olmağınızı nəzərdə tutmuşam. Ona görə çalışın hər bir çevrilmə üsulundan istifadə edin ki, tiplərdə çətinliklərlə rastlaşmayasınız.
İndi isə keçək interaktivliyə.
Bu günə qədər komputer öz qara konsol ekranında bizə nəsə məlumat verirdi. Bu gündən sonra isə biz də ona məlumat göndərəcəyik. Əslində biz ona artıq ReadKey vasitəsi ilə məlumat göndərirdik.
Gəlin ardıcıllıqla öyrənək.
Console.ReadLine() vasitəsilə biz kompüterə sətir göndərə bilərik.
Bu kodu yığaq:
Console.WriteLine("Bir setir daxil edin ve Enter duymesini basin.");
string s = Console.ReadLine();
Console.WriteLine("Siz bu cumleni daxil etdiniz: " + s);
Console.ReadKey();
Bu kod bizdən hər-hasısa bir cümləni daxil etməyimizi və sonda ENTER düyməsinə basmağımızı istəyir. Mən "salam dunya" sözlərini daxil etdim.
Nəticə belə oldu.
Gürdüyünüz kimi sətir daxil etdik və komputer onu setir kimi qəbul etdi və s adlı string tipli dəyişənə verməklə sonra onu istifadə etdi. Bu interaktivliyin əsas vəzifəsidir. İstifadəçinin daxil etdiyi məlumatı komputerin anlaması və onu sonradan istifadə etməsi.
Gələn dərsimizdə biz interaktiv proqramlaşdırma bəhsimizə davam edəcəyik.
9-cu dərsin sonu.
Комментариев нет:
Отправить комментарий